Oppmuntring

Små vers, dikt, gode ord og tanker til ettertanke, oppmuntring i hverdagen.....

mandag 12. mars 2012

Vennskap er en gave.



“Friends are God’s way of taking care of us”

Ensomhet er fryktelig vondt. Så la oss strekke ut en hånd, gi et smil,
eller litt av vår tid til noen som trenger det.
Jeg er ikke flink til å snakke med mennesker jeg ikke kjenner,
men jeg ønsker virkelig å være en forandring for noen som 
behøver det,
Det er en av mine drømmer jeg vil skal bli virkelig.

For noe tid tilbake var jeg veldig syk, og ensom.
Men jeg møtte på underlig vis noen hjertegode mennesker,
og det forandret livet mitt.
Jeg ble hjulpet til å se på meg selv som en stor skatt, ja en juvel i Guds rike.
Tenk at lille meg er en ressurs, og at jeg kan være med å
fortelle andre mennesker hvor unike og enestående vi alle er!

Venner er blomster 
i
livets hage.

Vær en venn, det er alltid noen som trenger deg:)
Klem



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar