Oppmuntring

Små vers, dikt, gode ord og tanker til ettertanke, oppmuntring i hverdagen.....

onsdag 19. mars 2014

Siv's lille boble..: Når livet ikke blir som planlagt..

Jeg er tante til Siv Irene som har skrevet dette flotte innlegget på sin blogg. Det gir iallfall meg noe å tenke på, og reflektere over.    Hun er ei fantastisk jente, og tenk om vi alle i vår hektiske hverdag, kunne lære oss å sette mer pris på det vi har, uten å ha store forventninger til framtida

Livet er Her og Nå.





                                                                                                                                                                     Siv's lille boble..: Når livet ikke blir som planlagt..: Om en uke har jeg bursdag. Jeg blir 23 år. Det føles veldig rart. Jeg har ikke oppnådd noe av det jeg hadde håpet på i en alder av 23 år. Je...

http://bloggingforbread.blogspot.com/2008/02/add-signature-to-your-blogger-post.html

1 kommentar:

  1. Kjære Anne Lise.

    Nå har jeg lest fra Sivs lille boble..Når livet ikke blir som planlagt..
    Og jeg har lest om ørnen.
    Som gir slipp på det den gjerne vil ha, for å berge livet.

    Det er sterkt å lese både fra Siv Irene og deg.
    Om livsverdier, - selv om "jeg ikke har oppnådd noe av det jeg hadde håpet på."

    Husker også en veileder sa til meg:
    "Legg EN og EN ting fra deg hos Jesus, - av feil og mangler,
    og det som ikke ble slik jeg håpet og synd".

    Da er det godt, og kunne legge EN og EN ting hos Jesus, - som sier:
    "Kom til meg, alle dere som strever og bærer tunge byrder, og jeg vil gi dere hvile".
    Mat.11.28
    Det kjennes ut som om det vi opplever på hver vår måte stemmer med teksten videre:
    Ta mitt åk på dere og lær av meg,
    for jeg er mild og ydmyk av hjertet,
    så skal dere finne hvile for deres sjel.
    For mitt åk er godt og min byrde lett.»

    Herren velsigne Deg og Dine!

    (Og jeg vil velsigne Dem, sier Herren. 4.Mos.6.24-27)

    Klem fra MinsteBror.

    SvarSlett