Oppmuntring

Små vers, dikt, gode ord og tanker til ettertanke, oppmuntring i hverdagen.....

tirsdag 1. mai 2012

Velg dine ord...



Det har vært stille en stund fra meg her, grunnen er at jeg 
har hatt utfordringer med meg selv og mennesker i min
nærhet,-
Men når vi ligger nede, kan det bare gå en vei- OPP.

Jeg håper og ønsker at jeg etterhvert blir sterk og mer modig til å dele
mer av det som rører seg, når ting ikke er lette.

 Nydelige Spirea
skriver i sin blogg Hjertespor så utrolig
vakkert og sterkt fra livet.
Hver dag har jeg lest og fått ny styrke av hennes evne til å dele
og oppmuntre.

Jeg anbefaler bloggen på det varmeste.

Håper dere nyter dagene, tar vare på de som betyr mest for dere,
og sier gode ting til dem.

Klem



2 kommentarer:

  1. Varm klem din veg..
    Kan trenge omtanke når livet buttar imot.
    Ta vare på deg sjølv!

    SvarSlett
  2. Menneskelige relasjoner er ikke for amatører... Godt vi har en som kan lede oss i verden, og som kan lage vei når vi famler i blinde.
    Så fin blogg du har, kommer gjerne tilbake her! :)

    SvarSlett